Praktiske oplysninger

Tid

Onsdag den 27. september 2017
Kl. 14.00-21.30
Dørene er åbne fra kl. 13:15, hvor der er indcheckning og kaffe/vand/kage.

Sted

Centralværkstedet
Værkmestergade 9
8000 Aarhus C

Deltagerliste

Når du er tilmeldt årskonferencen 2017, vil du på din profilside på it-forums website se en oversigt over øvrige deltagere.

Tilmelding

Tilmeld dig årskonferencen 2017 her.

Bemærk, at du skal have en brugerprofil på it-forums website for at tilmelde dig. Opret din profil her.

Opret en gæsteprofil, hvis du arbejder i en ikke-medlemsvirksomhed – eller hvis du deltager som privatperson/studerende.

Du kan også tilmelde dig ved at sende en mail til info@itforum.dk

Pris

– Medlem af it-forum inklusiv netværksmiddag: kr. 1295,- + moms
– Medlem af it-forum ekskl. netværksmiddag: kr. 1095,- + moms
– Øvrige inklusiv netværksmiddag: kr. 2.495,- + moms
– Øvrige ekskl. netværksmiddag: kr. 2.295,- + moms

Sociale medier

Deltag i snakken med andre deltagere i årskonferencen med hashtagget: #ÅK17dk

Hvad, hvis jeg er nødt til at melde afbud?

Ved afbud senest 14 dage før refunderes den fulde pris minus et administrationsgebyr på 10 %. Ved afbestilling senere end 14 dage og indtil 2 dage før refunderes 50 % af prisen. Der betales fuld pris ved afbestilling senere end to dage før konferencen. Du er altid velkommen til at sende en kollega i dit sted.

Forplejning

Centralværkstedet forkæler os med skøn forplejning.

Kl. 13.15 i forbindelse med registrering serveres kaffe, vand og sødt.

Kl. 15:10 serveres kaffe, te, vand og snacks.

Kl. 18.00 er der netværk med bobler og salte snacks

Kl. 18.30 serveres en veltilberedt 3 retters menu med lækre vine

Hvis du er vegetar, allergiker eller andet er du velkommen til at sende en mail til info@itforum.dk – så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit behov.

Kontakt

Har du spørgsmål til konferencen, så skriv eller ring til it-forums sekretariat på info@itforum.dk; 8734 5658.